מכללת יהב - קרליבך 1 ת"א - 076-5408448

  • Facebook Social Icon
  • Yahav College

כתיבה שיווקית

על כתיבה שיווקית:

בתנאי שוק תחרותי מחד ונגישות לשווקים גלובאליים מאידך, יש צורך בשיווק רב ערוצי, מקצועי ומתוכנן כדי להשיג תוצאות, החזרת השקעות וביצועי שוק טובים. אחד הגורמים הקריטיים להצלחת קמפיינים ותהליכי שיווק הוא העברת המסר ויצירת תכנים מכווני מטרה. מסר שיווקי נכון יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין בזבוז ההשקעה ללא תוצאות משביעות רצון.

אנשי / נשות תוכן מקצועיים, נדרשים ומבוקשים בשוק העבודה. מכוון שישראל היא אחת המדינות המובילות בייצוא של ידע ופתרונות מתוחכמים (כדוגמת תעשיית ההייטק), הצעת הערך שמביאים איתם כותבים איכותיים, המתאימים לכתיבה בינלאומית, הינה גבוהה ומאפשרת להם אפשרות למקור פרנסה מכובד עם פוטנציאל שכר גבוה כשכירים.

יתרונות בלימוד הקורס:

הקורס מציע הכשרה מקצועית בתחום הכתיבה השיווקית באנגלית עבור עולים חדשים. בוגרי הקורס, יוכלו להציע את שירותם ולהשתלב בשוק העבודה, מה שיכול לתרום משמעותית על קליטתם המוצלחת בארץ, השתלבותם בשוק העבודה במקצוע המציע שכר מכובד ואופציה לקריירה.

מכללת יהב, עובדת בשיתוף פעולה עם חברות השמה ותשמח לסייע לבוגרי הקורס להשתלב בשוק העבודה.

אודות הקורס:

הקורס מועבר בשפה האנגלית ומשלב לימודי כיתה ופרקטיקה בצורה מקיפה לרבות משוב כדי לייצר התנסות בפועל בכתיבה שיווקית. הקורס מציע תפיסות מתקדמות התואמות את צרכי השוק בעולם המשלב שיווק מקוון, שימוש במדיות רבות ורשתות חברתיות לצרכים עסקיים לרבות תכנים ומסרים שיווקיים עבור אתרים, עמודי נחיתה, מצגות ועוד.

מטרות הקורס:

בוגרי הקורס יקבלו ידע מעמיק ורחב והקורס יקנה להם יכולות רבות בכתיבה שיווקית ויוכלו להשתלב בשוק העבודה.

תנאי קבלה:

  • אנגלית בשפה גבוהה

  • שפת אם נוספת כגון: רוסית, צרפתית, אנגלית וספרדית

  • הכרת תוכנות אופיס או מקבילו ושימוש באינטרנט

 תוכנית הקורס:

הכרת תחום הכתיבה השיווקית

סוגים מטרות שונים בכתיבה שיווקית:

דפי נחיתה

סוגים מטרות שונים בכתיבה שיווקית:

מאמרים ובלוגים

סוגים מטרות שונים בכתיבה שיווקית:

רשתות חברתיות

קמפיין אימיילים

יצירת לידים

סוגים מטרות שונים בכתיבה שיווקית:

תאור המוצר/השירות

ביקורות

הגהה ועריכה

"משפך ההמרות"

אופטימיזציה במנועי חיפוש

כתיבה 101 חלק ראשון:

תהליכי הכתיבה

כתיבה 101 חלק שני:

טקטיקות בכתיבה אפקטיבית

כתיבה 101 חלק שלישי:

טונציה, קול ומבנה

כתיבה 101 חלק רביעי:

סגנון, דקדוק ועקביות

כתיבה עבור B2B לעומת B2C

הבנת השוק

הבנת קהלי היעד

טקטיקטות ממוקדות ליצירת "המרות"

צימצום או הרחבה

רשתות חברתיות – חלק ראשון:

פייסבוק וגוגל+

רשתות חברתיות – חלק שני:

טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט

עמוד "אודות"

להרשמה וקבלת פרטים נוספים: